Vuonna 2015 kaupunkilehti Ykkös-Lohja sai Kettu Julkaisut Oy:stä uuden vetäjän ja samalla tapahtui lehdessä muutenkin kohtuullisen paljon muutoksia, vaikka varsinainen tekijäjoukko säilyi samana. Vuosien 2015-2017 aikana lehden sisältörakenne sekä itse sisältö on kokenut uudistuksen, jonka ainakin lehtenä vakituisesti lukevat ovat huomanneet. Pois ovat mm. televisio-ohjelmat, mutta niiden sijaan on tullut kaksi uutta artikkeliosiota ja nyt kevättalvi 2018 on tuonut vielä yhden osion lisää. Uusia artikkeliosioita ovat ”Käy kylässä”, ”Kotinurkkaus” sekä Lionsin matkassa – lisänä lehteen ovat tulleet myös 1X2-vakiovihje.
Muutoksen yhteydessä kaupunkilehden oheen on rakennettu tiiviisti omaa digitaalista sisältöverkostoa kattaen Lohjan, Kirkkonummen, Vihdin sekä hieman rajatumpana myös Karkkilan. 2015 ehdittiin kokeilla myös Hankoa, mutta se katsottiin lopulta liian vaikeaksi, samoin kuin kävi myös Salon vastaavan projektin. Digitaaliset palvelut ovat kuitenkin Lohjan, Kirkkonummen ja Vihdin alueella voimissaan ja sekä kotisivustoja että Facebook sivuja ja ryhmiä on perustettu tarpeen mukaan niin suunnattuna kuntalaisille kuin myös b-to-b markkinointiin.
Vuoden 2015 1+4(5) henkilöstä on kasvettu 1+1+5 henkilöön ja välillä käytiin 1+1+6 henkilössä ja samalla liikevaihto on noussut 350 000 eurosta noin 500 000 euroon, mutta kehitysvuodet ovat olleet niukasti tappiollisia. Yrityksen omistaja Kari Oksanen sanookin, että vuonna 2018 rauhoitetaan tahti ja tasataan tulosta, toivottavasti.
Kaupunkilehti kasvaa
Vuosien 2015-2017 aikana kaupunkilehden julkaistujen lehtien sivumäärät kasvoivat ja samalla jakeluun otettiin 1000 lehteä lisää per viikko. Tällä hetkellä lehteä jaetaan 34 000 kappaletta joka keskiviikkoa ja suurin osa suoraan kotitalouksiin. Kerran kuukaudessa lehteä jaetaan laajennettuna painoksena 44 000, jolloin lehden jakelu kattaa normaalin Lohja, Pohjois-Siuntion ja Nummelan lisäksi myös Vihdin kirkonkylän sekä Karkkilan taajama-alueet. Ykkös-Lohja on yksiselitteisesti alueen laajin yksittäinen kaupunkilehti.
Vuoden 2018 aluksi myös kotisivut kokivat uudistuksen, kun sivut siirrettiin versioon 3.0 ja samalla pois drupal-tekniikasta, missä sivut ehtivät olla useamman vuoden. Vuonna 2017 oli päädytty wordpress-alustaratkaisuun ja sen pohjalta uudet sivut avattiin heti vuoden vaihteessa. Tammikuussa 2018 Ykkös-Lohjan sivustolla kävi hieman yli 12 000 kävijää. Samalla kun sivuston tekniikka uudistettiin, toteutettiin sivustolle myös uusia osioita, ja uusia on vielä vuoden 2018 aikana myös tulossa.
Digipalvelut
Näköislehden lisäksi Ykkös-Lohja julkaisee lähes kaikki artikkelit myös nettisivuillaan. Nettisivuilla on myös paikallisten yritysten ja ravintoloiden hakemisto, sekä tapahtumakalenteri. Tulossa on myös sähköinen versio treffipalstasta sekä Ykköstorista. Muita uusia digipalveluita syntyy tarpeen mukaan, kertoo Kari Oksanen Kettujen palveluista. Itse lehden sivun ympärille on kasvanut OstaXXX kampanjan kautta ovat sivustot Lohjalle, Vihtiin sekä Kirkkonummelle sekä näiden Facebook-versiot. Lisäksi Karkkilan asiakkaita ajatellen on avattu OstaKarkkilasta Facebook-kanava. Näiden lisäksi Ketut ovat avanneet lähinnä paikallisia teollisuusyrityksiä palvelevat Veikkoinkorpi, Pappilankorpi sekä Muijala-alueiden omat nettihakemistot sekä Facebook-palvelut, ajatuksena on yksinkertaisesti tuoda alueiden yrityksen entistä paremmin esille – paikallisesti. Digipalveluita on jo syntynyt muitakin paikallisesti mm. Kahvilapäivä ja Lohja2021– sivustot, joilla kummallakin ovat selvät teemansa.